Dans les yeux de Pascaline... se reflète la vie

Tout le monde m'a toujours parlé de mes yeux que j'ai grands et bleus ...
... à moi de vous faire partager ce qu'ils voient.

15 juin 2007

Autre couleur...(Friday freebie)



























... Pour crustacé !!!
Si vous avez des suggestions, vous êtes les bienvenues...
N'oubliez pas de me laisser un message ou une adresse de blog pour voir ce que vous avez fait avec mon dessin... D'autres couleurs arrivent !!!
S'il vous plait, ne pas utiliser à des fins commerciales...

... Other colour for crustaceans !!!
If you have some suggestion, you're welcome...
Don't forget: I'd like to see what you made with my freebie... So, please, leave a message or a link here!!! Other colors to come !!!
Please, not commercial use...

4 commentaires:

Anonyme a dit…

I would love to see a seahorse!
Thanks for the crab, it's so cute. My son loves it!

Muka a dit…

I tagged you, Pascaline! you have to write 7 things that no one nows yet about you and then tag 7 people to do the same! :)

Anonyme a dit…

Thanks for sending me to your blog! I'm going to Gaspesie in Quebec this summer and will be camping right on the ocean and going whale watching. These creatures are going to really come in handy and look really cute! I'd love to see a whale and a seal or sea lion! I looked thru the rest of your art as well. You are SO talented!

Misty Cato a dit…

Thanks so much for the cute graphic!