Dans les yeux de Pascaline... se reflète la vie

Tout le monde m'a toujours parlé de mes yeux que j'ai grands et bleus ...
... à moi de vous faire partager ce qu'ils voient.

21 mai 2007

Sous la mer... (Monday freebie)


























...Il y a d'autres créatures !!!
N'oubliez pas de me laisser un message ou une adresse de blog pour voir ce que vous avez fait avec mon dessin...D'autres couleurs arrivent !!!
...Under ,they're some other sea creatures !!! (For Jannidee =))
Don't forget: I'd like to see what you made with my freebie... So, please, leave a message or a link here!!! Other colors to come !!!

6 commentaires:

Fanette a dit…

Superbe !!! Bravo ;-)

Jannidee a dit…

OH! Thank you! Thank you! For me? but I will most definitely share!!!! LOL!

Anita a dit…

Love the fish.. thank you for sharing

Muka a dit…

thanks pascaline!! it is so pretty! now I need to make a layout... :)

Being Mrs Miles a dit…

O Yeah! These are ADORABLE... thanks for these, and thanks for stopping by my blog... I've bookmarked you for the future! :D Barb

Bob a dit…

Your fishes are fabulous! Beautiful. I have real fish that don't look this good!
Thank you for the freebie!

Bob