Dans les yeux de Pascaline... se reflète la vie

Tout le monde m'a toujours parlé de mes yeux que j'ai grands et bleus ...
... à moi de vous faire partager ce qu'ils voient.

28 mai 2007

Un grand...(Monday freebie)



























... poisson des profondeurs !!
Bientôt "un crabe" !!!Si vous avez des suggestions, vous êtes les bienvenues
N'oubliez pas de me laisser un message ou une adresse de blog pour voir ce que vous avez fait avec mon dessin... D'autres couleurs arrivent !!!

A big fish of depth !!!
Soon a crab !!! If you have some suggestion, you're welcome...Don't forget: I'd like to see what you made with my freebie... So, please, leave a message or a link here!!! Other colors to come !!!

8 commentaires:

Anonyme a dit…

Merci beaucoup pour les poissons!!! Ils sont très beaux.
Now continuing in English LOL
The great fish came just in time. Hubby and I visited a big aquarium and I have lots of photos to scrap.

Muka a dit…

ooh, another fish!! merci pascaline :)

Anonyme a dit…

Thank you for all the fishies!
I'd love to see some sand dollars, some coral, some conch, some pearl oysters, some clams, some starfish, some sea urchins, and some other tropical fishies.
<))))><

Fanette a dit…

Il est encore une fois superbe !!!
Merci

Tracey a dit…

Wow, your drawings are very cool!!!! Thanks for sharing them!!!

Sarebear a dit…

Merci merci merci!!

I'd love to see a dolphin or two or three . . . I'm NUTSO about dolphins!!!

Being Mrs Miles a dit…

Thank you so much for the sweet eel/fish - and thanks for stopping by my blog & your comments!

Mindy a dit…

very cute! love your design!